Advantages of the DOCUMENTICA Software

icon
Mobil Olun

Müşterilerinize her zaman görünür kalın! İstatistikler, Amerikalıların ortalama olarak günde iki saatten fazla iPad'leri, iPhone'ları veya Android cihazları üzerinde vakit geçirdiğini göstermektedir. Mobil dostu platformumuz sayesinde belgelerinize, faturalarınıza, fotoğraflarınıza ve dijital varlıklarınıza mobil cihazınızı kullanarak her yerden kolayca erişebilir ve paylaşabilirsiniz.

icon
Günlük Kullanım

Belge oluşturma veya düzenleme ve fatura tarama gibi işler, ofis ortamlarında yaygın olarak gerçekleştirilen görevlerdir. Ancak, uygun bir katalog olmadan arşivlerde arama yapmak kâbus olabilir. DOCUMENTICA ile sunulan bir çözüme güvenebilirsiniz. Sunucunuzda, istemci çalışma istasyonlarında veya hatta mobil cihazınızda her zaman çalışan bir çözümle günlük görevleriniz için ihtiyaç duyduğunuz desteği sağlayabilirsiniz.

icon
Bulut Bilişimi Destekler

Daha az kaynakla üretkenliğinizi artırın. Birim başına maliyeti düşürün. Önemli bir başlangıç masrafı olmaksızın şirket belgelerinize kolay erişim sağlayın. İhtiyaca dayalı ödeme modeliyle, sunucu donanımı, yazılım veya lisans ücretleri gibi endişelere gerek yoktur.

icon
Özel Çevrimiçi Depolama

Hizmeti, sanal veya özel sunucularınıza internet üzerinde özel olarak kurabilirsiniz. Bu, sunucu kontrolü açısından önemli bir avantaj sağlar. Büyük hizmet sağlayıcıların politikalarına uymadan yetkisiz erişimi önleyebilirsiniz.

icon
Güvenli Koruma Keyfini Çıkarın

DOCUMENTICA, belgeleriniz için kapsamlı güvenlik özellikleri sağlar. Genel olarak, bir belge üzerinde işbirliği yapmak veya bir belgeyi arşivlemek sıkıcı ve zorlu bir deneyim olabilir. Ancak, bunu değiştirmeyi hedefliyoruz. Amacımız, süreci neşeli ve keyifli hale getirmektir.

icon
Kazan-Kazan Çözümü

Dosya sunucularına güvenmek yerine düşük maliyetli sahiplik veya kiralama çözümüyle bulut tabanlı bir belge arşivleme yazılımı elde etmek, ofis arka planınıza dayanmaktan daha verimli olabilir. Aynı zamanda yeni dijital çağda hayat kurtaran bir çözüm olabilir.

Merkezi Depo

Hem belge yazarları hem de kullanıcılar sınıflandırma sistemini zaten bilmektedir. Klasör yapısı, belge deposunun organizasyonu hakkında değerli bilgiler sağlar.

Arşivlenmiş kayıtların, tarama yapılan belgelerin veya ofis belgelerinin merkezileştirilmesi birçok avantaj sunar.

Tüm belgelerin merkezi bir konumda bulunması, bunlara hızlı ve kolay erişimi sağlar. Kullanıcılar, fiziksel dosyalara veya birden fazla konuma arama yapma ihtiyacı olmadan gereken bilgilere ulaşabilirler.

Merkezileştirme, belge yönetimine sistemli ve düzenli bir yaklaşım sağlar. Dosyalar kategorilere ayrılabilir, etiketlenebilir ve tutarlı bir şekilde depolanabilir, bu da belirli belgeleri bulmayı ve almayı kolaylaştırır.

Belgeler merkezi bir konumda olduğunda, takım üyeleri üzerinde daha verimli bir şekilde erişebilir ve işbirliği yapabilir. Bu, herkesin belgenin en güncel sürümünde çalışabilmesini ve değişiklikleri kolayca takip edebilmesini sağlar.

Merkezi belge yönetimi etkin bir sürüm kontrolüne olanak tanır. Değişiklikleri takip etmek, belge sürümlerini yönetmek ve en güncel ve doğru bilginin kullanıldığından emin olmak daha kolay hale gelir.

Merkezileştirme, belge güvenliği ve yedekleme süreçleri üzerinde daha iyi kontrol sağlar. Erişim kontrolleri ve izinler gibi güvenlik önlemlerini uygulamak ve değerli bilgileri korumak için düzenli yedekleme rutinleri oluşturmak daha kolay hale gelir.

Belgelerin merkezileştirilmesi, fiziksel depolama alanı ihtiyacını azaltır ve depolama ekipmanı, bakım ve fiziksel arşivleme ile ilişkili maliyet tasarruflarına yol açabilir.